Prohlídka
Účelem prohlídky je předat důležité informace tak, aby se zájemce rozhodl právě pro Vaši nemovitost.
Prohlídka nemovitosti není prohlídkou zámku, ve které musíte zájemce seznámit s veškerými podrobnostmi. Zjistěte, proč si vybral zájemce právě vaši nemovitost, co jej zaujalo. Ptejte se! Zaměřte se na to, co zájemce zajímá. Většinu důležitých informací pro rozhodnutí zájemce vidí. Pokud budete chtít nemovitost popisovat, mluvte vždy o přednostech. O problémech nemovitosti mluvte minimálně nebo vůbec. To však neznamená, že budete tajit vady. Nikdy neuvádějte zavádějící informace a nepokoušejte se lhát. V případě, že zájemce se konkrétně zeptá, buďte otevření. Předejdete budoucím problémům.
Na konci prohlídky se vždy zeptejte, jestli má zájemce o nemovitost zájem. Nenechejte se odbýt odpovědí, musím se poradit nebo rozmyslím se a dám vám vědět. Jaké další informace může kupující získat o nemovitosti, když už tam nebude. Musím se poradit nebo rozmyslím se, jsou nejčastější "milosrdné" výmluvy. Zjistěte co za tím je. Pozor na přílišné "tlačení" do koupě, můžete zájemce odradit.
Nepoužívejte nátlak typu: "Mám tady další prohlídky, musíte se rozhodnout hned". Zájemce pozná, jestli říkáte pravdu.